Ben ik wazig genoeg? Kazig dan.

Samen gaan tot de weg verdwijnt in het verleden, en verder

dan  toen kijken we niet meer. Het was duidelijk, nu

niet meer. Achteruitkijkspiegels zijn uit den boze

daar een blik in het verleden nergens naar kan kijken.

 

Dan naar uitzichtloze ruimte en de plaats die daar ontbreekt.

 

Reizen van het heden weg zal me ooit wel helpen, ook

als nergens anders me nog past. Ook pashokjes zijn jury.

 

Ik wou er wel vanaf, maar het zal me ooit wel weer gebeuren.

Hoop ik. Of niet. Ook goed.

Zolang we maar kunnen knuffelen.

1 reactie

  1. mooi kansel 🙂
    das een goed idee — nooit achteruit kijken
    gewoon genieten van het moment
    en vooruitkijken
    je kan wel leren vn wat je fout deed
    maar je weet nooit wat er komen zal
    en uit de conclusies die je neemt van
    die situaties die je meemaakt,
    die kunnen je alleen maar beter
    voorbereiden op wat komen zal.

    Hvj kansel x B.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Plaats een reactie